آرایش صورت, آرایشی

راهنمای خرید لوازم آرایشی صورت و معرفی بهترین و پرفروش ترین برندها

ترفند استفاده از پرایمرخرید 10 مدل بهترین و پرفروش ترین

تصور کنید زمان زیادی را صرف آرایش و زیبایی خود کرده اید و در انتهای شب تنها اتفاقی که برای شما می افتد، یک آرایش نامرتب و به هم ریخته است. مشکل کجاست؟؟ مهم نیست که از چه مواد آرایشی لوکسی استفاده کرده باشید، همه ی این ها بدون پرایمر بی اهمیت هستند. تنها ماده آرایشی که موجب می شود آرایش شما سر جایش بماند، پرایمر است. پس با طوطی کالا همراه باشید تا در ادامه هر آنچه که لازم است در مورد پرایمر بدانید را با هم بررسی کنیم.

پرایمر صورت چیست؟

راهنمای خرید پرایمر صورت

پرایمر چیست؟

پرایمر، ماده ای است که قبل از انجام آرایش مورد استفاده قرار می گیرد تا پوشانندگی و ماندگاری آرایش را افزایش دهد یا به عبارتی پرایمر، یک لایه میان پوست و آرایش شما ایجاد می کند. بنابراین عملکرد پرایمر مربوط به زیرسازی و آماده سازی قبل از آرایش است. در اصل پرایمر یک زیر ساز و پایه آرایش محسوب می شود و به عنوان بیس براى میکاپ استفاده می شود.

قبل از کرم پودر و بعد از مرطوب کننده زده میشه و پوستتون رو آماده میکنه براى میکاپ! پرایمر ها معمولا منافذ باز پوست رو موقتا تا حدى کاور میکنن، و پوست رو صاف و یکدست میکنند! معمولا پرایمر ها پوست رو مات میکنند ولى خوب پرایمر هایى هم وجود دارن که مات کننده نباشند! مثل پرایمر هاى روغنى! پرایمر دوام آرایش رو بالا میبرند و باعث میشود پوست صورت دیرتر و کمتر عرق کند و آرایش از روى صورت پاک نشود!

آیا واقعا استفاده از پرایمر اهمیت دارد؟

مرحله استفاده از پرایمر در آرایش بسیار اهمیت دارد. به هیچ وجه نباید تصور کنید که استفاده از پرایمر یک هزینه ی اضافی است. تنها زمانی به اهمیت آن پی خواهید برد که از آن استفاده کنید. علاوه بر زیباتر شدن آرایش، مصرف پرایمر به سلامت پوست شما نیز کمک می کند. شاید برایتان عجیب باشد، اما دلیل آن مواد سازنده ایست که در پرایمر به کار برده شده است.

کاربرد پرایمر

    • آماده سازی پوست برای میکاپ

 

    • صاف و یکدست کردن پوست و کاور کردن منافذ باز پوست

 

    • پوشش دهی چروک های سطحی و عمیق

 

    • بالا بردن دوام و ماندگاری آرایش

 

    • مات کردن و جلوگیری از برق زدن پوست (پرایمر هایى هم وجود دارند که مات کننده نباشند مثل پرایمر هاى روغنى که برای پوست های خشک مناسب است)

 

    • محو کردن انواع لک، جای جوش، سیاهی زیر چشم و … با استفاده از پرایمرهای رنگی

 

کاربرد پرایمر صورت

عکس قبل و بعد از استفاده از پرایمر صورت

مزایای پرایمر برای پوست

پرایمر یک انتخاب عالی برای شروع آرایش است. غیر از اینکه پوست را برای آرایش آماده می کند، می تواند فواید زیر را برای پوست به دنبال داشته باشد:

1 – ضدپیری

در تهیه پرایمرها از محصولات ضد چروک و ضد پیری پوست استفاده می شود. استفاده از این محصول، برق و نشاط پوست های جوان و تازه را به پوست صورت شما برمی گرداند. با استفاده از پرایمر، پوست شما جوان و شاداب به نظر می رسد.

2 – روشن کردن پوست

یکی دیگر از ویژگی های پرایمرها که البته از محصولی به محصول دیگر، متفاوت است، ویژگی روشن تر کردن پوست است. گاهی پوست ما به دلایل مختلف، تیره و کدر می شود. زیرساز آرایش، محصول خوبی برای درخشان تر کردن و روشن کردن پوست است. حتی اگر پرایمر را به تنهایی استفاده کنید، می توانید از این ویژگی آن بهره مند شوید.

3 – کوچک کردن منافذ

اغلب کسانی که پوست چرب دارند از بزرگ بودن منافذ روی پوستشان ناراضی هستند. پرایمرهای مخصوص پوست چرب یکی ار بهترین محصولات آرایشی هستند که به کوچک کردن منافذ پوست شما کمک می کنند. با کمک پرایمر، پوست چرب شما ظاهری یک دست تر خواهد داشت.

4 – نرم کننده

این محصول، نوعی نرم کننده پوست است. قبل از زدن کرم پودر باید از پرایمر استفاده کنید تا سطحی صاف و یکدست برای آرایش داشته باشید. نرم بودن پوست، باعث می شود که مواد آرایشی، به طور صاف و یکدست روی پوست قرار بگیرد و ظاهری مخملی و زیبا داشته باشد. علاوه بر این، باعث می شود که آرایش شما مدت بیشتری دوام داشته باشد.

5 – تصحیح رنگ پوست

قبل از آرایش، همه به دنبال تصحیح رنگ پوست هستند. پرایمر به خوبی این کار را انجام می دهد. بعضی از نواحی پوست گاهی به دلایل مختلف تیره تر می شود یا حتی ممکن است بعضی از قسمت های پوست قرمز شود. با کمک پرایمرها می توانید بسیاری از این ناهماهنگی ها در رنگ پوست را بپوشانید و پوستی یکدست و صاف داشته باشید و در نهایت جذابیت بیشتر آرایش شب را تجربه کنید.

6 – آبرسانی پوست

پرایمرها خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست را دارند. کرم های مرطوب کننده جزو پر مصرف ترین محصولات مراقبت پوست هستند. تقریبا همه با هر نوع پوستی، به مرطوب کننده نیاز دارند. پرایمرها می توانند کار مرطوب کننده را نیز انجام دهند. به خصوص برای روزهای طولانی و شب های طولانی که پوست زیر لوازم آرایشی برای ساعت ها باقی می ماند.

7 – کاهش قرمزی و لک صورت

پرایمرها به کاهش قرمزی ناشی از التهاب کمک می کنند. بسته به مواد موجود، می تواند پوست شما را نیز تسکین دهد. هنگامی که صحبت از آکنه به میان می آید، یک پرایمر خوب می تواند به شما کمک کند تا بیشترین بهره را از کانسیلر و کرم پودر خود ببرید. پرایمر به شما کمک می کند که صورت لک دار را به طور خیلی نامحسوس بپوشانید!

قبل و بعد استفاده از پرایمر صورت

عکس آرایش صورت با استفاده از پرایمر صورت

ویژگی منحصر به فرد پرایمر!

یکی از ویژگی های بسیار مهم پرایمر که سبب شده است این محصول در صدر توجه قرار گیرد ویژگی نرم کننده آن است. این محصول رطوبت فوق العاده زیادی را به پوست شما تزریق می کند و همین امر سبب می شود صورت شما بسیار نرم و شفاف باشد.

این ویژگی سبب می شود آرایش به خوبی بر روی صورت بخوابد و از دوام بیشتری برخوردار باشد. با توجه به اینکه آرایش مدت زمان طولانی بر روی پوست می ماند، رطوبت آن در طول زمان از دست می رود.

تامین رطوبت پوست مسئله بسیار مهمی است که باید بدان توجه داشت. اگر رطوبت از بین برود مشکلات زیادی برای صورت به وجود می آید و گاهی این مشکلات قابل جبران نیستند. به همین دلیل استفاده از این محصول آرایشی بهداشتی به عنوان زیرساز ارایش بسیار مورد توجه است.

خرید پرفروش ترین  و بهترین پرایمر از دی جی کالا

انواع پرایمر

پرایمر براق (Illuminating)

پرایمرهای براق کننده حالت سرحال و شاداب به پوست می دهند بخصوص زمانی که نمی خواهید از کرم پودر استفاده کنید از این نوع پرایمر بر روی قسمتهای برجسته صورت مثل بینی، استخوان ابرو، استخوان گونه و بالای لب استفاده کنید.

پرایمر مات : این پرایمرها فاقد چربی بوده و برای پوستهای چرب مناسبند. مانع براقیت پوست می شوند.

انواع مختلف پرایمر صورت

پرایمر رنگی یا تصحیح کننده رنگ (Color Correcting) : رنگهای مختلف این محصولات برای برطرف کردن نوع خاصی از عیوب چهره به کار برده می شود. این پرایمر ها بر اساس چرخه رنگ طراحی شده اند به گونه ای که هر رنگی با رنگ مخالفش خنثی می شود مثلا رنگ قرمز پوست با پرایمر سبز، رنگ زرد پوست با پرایمر تناژ آبی و رنگ صورتی برای شاداب کردن پوستهای خسته کاربرد دارد.

پرایمرهای با پوشش بالا یا محو کننده (Blurring) : این پرایمر ها برای پوشاندن عیوب چهره به کار می روند.

پرایمرهای آبرسان (Hydrating) : افرادی که دارای پوست خشکی هستند هنگام استفاده از کرم پودر پوست آنها پوسته پوسته شده و باعث نازیبا شدن پوست می شود. اگر دچار چنین مشکلی هستید حتما از پرایمر های آبرسان برای رفع این مشکل کمک بگیرید. این پرایمرها رطوبت پوست را تامین می کنند.

پرایمرهای تنگ کننده ی منافذ پوست (Pore-Minimizing)

اگر جزو افرادی هستید که از منافذ باز پوستتان خسته شده اید، این پرایمر ها گزینه مناسبی هستند. این پرایمرها حاوی موادی هستند که به تنگ کردن منافذ پوست کمک می کنند.

چگونه از پرایمر استفاده کنیم؟

اگر روش استفاده از پرایمر را نمی دانید، این آموزش مرحله به مرحله برای شما بسیار مفید است.

1 – پوست خود را آماده کنید

اگر می خواهید پوست شما کاملا بدون عیب و نقص از آب درآید، این مرحله بسیار اهمیت دارد. با استفاده از یک پاک کننده ملایم، صورت را بشویید. از پوست لایه برداری کنید و پیش از هر کار دیگری یک کرم طوب کننده ی سبک به پوست خود بزنید. اجازه دهید خوب روی پوست شما بنشیند.

2 – پرایمر را روی پوست خود بزنید

مقداری پرایمر را به پشت دست خود بزنید و با نوک انگشت ها آن را روی پوست بزنید. از بینی به سمت خارج انگشت ها پیش بروید. این عمل موجب فیکس شدن فونداسیون بر روی صورت شما می شود. چند دقیقه صبر کنید تا به خوبی روی پوست شما جذب شود و سطح پوست شما را صاف کند. حتی می توانید پرایمر را به تنهایی استفاده کنید.

نحوه استفاده از پرایمر صورت

چگونه از پرایمر صورت استفاده کنیم

مهمترین نکات هنگام استفاده از پرایمر صورت؟

حتما به مصرف پرایمر اشتیاق پیدا کرده اید. اکنون قصد داریم ترفندهای استفاده از پرایمر را به شما بیاموزیم.

    • زمانی که از پرایمر صحبت می کنیم، حتی کم آن نیز بسیار زیاد است. تنها یک نخود از آن برای صورت شما کافیست. برای پوشش یک دست، آن را به همه جای صورت بمالید.

 

    • پیش از مصرف پرایمر، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

 

    • اگر پوست شما مات است، از یک پرایمر رنگی استفاده کنید تا پوست شما را درخشنده تر نشان دهد.

 

    • حواستان باشد تا پرایمر و فونداسیون شما با هم سازگار باشند. اگر پرایمر شما بر پایه ی آب است، فونداسیون شما نیز باید بر پایه ی آب باشد. این کار موجب می شود تا پایه ی آرایش شما از هم جدا نشود.

 

    • پرایمر را دور چشم ها و بالای پلک نیز استفاده کنید. این کار از پخش شدن آرایش و چین و چروک جلوگیری می کند.

 

نکات مهم در خرید و استفاده پرایمرها

    • نیازى نیست پرایمر را به همه جاى پوست بزنید و فقط برای قسمت هاى چرب و یا منافذ دار پوست استفاده شود کافیست.

 

    • پرایمر را زیر چشم نزنید چون پوست زیر چشم نازک است و پرایمر باعث میشود کانسیلر دور چشم بماسد.

 

    • در انتخاب و خرید پرایمرها دقت داشته باشید که پرایمرهایی را که در ترکیبات آن ها آب بیشتری وجود دارد و دارای سیلیکا کمتری هستند بخرید. سیلیکا، به صافی پوست کمک میکند ولی در دراز مدت باعث خشکی پوست می شود.

 

    • در استفاده از پرایمر زیاده روی نکنید و مقدار کمی پرایمر را بر روی پوست صورت خود بمالید.

 

خرید انواع پرایمر

آموزش نحوه استفاده از پرایمر

چه پرایمری را انتخاب کنم؟

با توجه به شناختی که از پوست خود دارید باید پرایمر را انتخاب کنید. از آنجایی که پرایمر ها انواع مختلفی دارند ممکن است دچار سردرگمی بشوید. ولی نگران نباشید کافی است به نکاتی که در زیر اشاره می کنیم دقت کنید.

    • اگر پوست صورت چربی دارید از پرایمر های مات کننده استفاده کنید. این نوع پرایمر برق پوست شما را جذب کرده و پوستی کاملا نرمال خواهید داشت.

 

    • اگر پوست صورت خشکی دارید از پرایمرهایی که مرطوب کنندگی دارند استفاده کنید تا با حفظ رطوبت، پوست شما را شاداب نشان دهند.

 

    • اگر پوست صورت شما حساس و مستعد جوش و آکنه می باشد حتما از پرایمرهای آبرسان استفاده کنید. این نوع پرایمر باعث بسته شدن منافذ پوست می شود.

 

    • برای پوست های دارای چروک از پرایمرهای مغذی و یا حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنید.

 

در انتها اگر جزو کسانی هستید که شناخت کافی در مورد پوست خود ندارید به شما پرایمرهای شفاف یا بی رنگ را پیشنهاد می کنم که اصولا بروی تمامی پوست ها سازگاری دارند.

بهترین نوع پرایمر کدام است؟

پرایمری که انتخاب می کنید نباید آنقدر خشک باشد که روی پوست بماسد و نه اینقدر چرب باشد که روی پوست سر بخورد. پرایمری خوب است که لایه های بعدی آرایش مانند رژ گونه و کانتور به راحتی روی آن پخش شود. نوع مات این محصول نسبت به نوع براق طرفداران بیشتری دارد. به این علت که از فواید پرایمر مات می شود در جلسه های رسمی و غیر رسمی با خیال راحت استفاده کرد؛ اما پرایمرهای براق مناسب همه مجالس نیستند.

تاثیر و مزایای پرایمر

آیا می توان از مرطوب کننده به عنوان پرایمر استفاده کرد؟

پرایمر و مرطوب کننده از نظر عملکرد با هم متفاوت هستند، پرایمرهایی که خاصیت رطوبت رسانی دارد می تواند جایگزین رطوبت رسان شود اما از آنجایی که پرایمرها هزینه بالایی دارد به صرفه نمی باشد اما رطوبت رسان یک محصول مراقبت از پوست است و نمی تواند جایگزین پرایمر شود. در نهایت بهتر است هر محصول را در جای مخصوص به خود استفاده نمایید و جایگزین یکدیگر نکنید.</

پرفروش ترین و بهترین پرایمر در ریر مشاهده میکنید
}https://migmig.affilio.ir/api/v1/Click/b/Iv8nN?b64={YOUR_BASE64_ENCODED_URL}

کانسیلر چیست خرید 10 مدل بهترین و پرفروش ترین کانسیلر

انواع کانسیلر

پوست نقشی کلیدی را در زیبایی صورت ایفا می کند و داشتن حلقه سیاه دور چشم، قرمزی، جای جوش و لک می تواند از شادابی و طراوت آن بکاهد. برای رفع سریع این مشکلات و داشتن پوستی صاف و شفاف استفاده از کانسیلر را پیشنهاد می کنیم، اما کانسیلر چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ کانسیلرها یا تصحیح کننده های رنگ، نوعی کرم پودر فشرده رنگی و اغلب روشن هستند، که بدون غیر طبیعی جلوه دادن، زیبایی صورت را دو چندان می سازند. در ادامه با میس و مستر همراه شوید تا دقیق تر بررسی کنیم که کانسیلر چیست ، چه انواعی دارد، راهنمای خرید آن را بگوییم و ببینیم تفاوت آن با پرایمر و کرم پودر در چه چیزی است.

کانسیلر چیست و چه مزایایی دارد ؟

کانسیلر یا تصحیح کننده رنگی نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که به خوبی جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می دهد. اگرچه در نگاه اول کانسیلر شباهت بسیاری به کرم پودر دارد اما در واقع از آن ضخیم تر است و لک هایی که کرم پودر توانایی پوشش را ندارد، بخوبی کاور می کند.

کانسیلرها وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دست کردن پوست را قبل از آرایش انجام می دهند. توجه داشته باشید که استفاده از کانسیلرهای نامرغوب ممکن است به جای محو کردن تیرگی ها و لک های صورت آن ها را برجسته تر نشان دهد، به همین خاطر در انتخاب و نحوه استفاده از کانسیلر نهایت دقت را به خرج داده و آن را از فروشگاه های معتبری چون میس و مستر خریداری نمایید.

کانسیلر صورت چیست

راهنمای خرید انواع کانسیلر چیست ؟

بعد از این که متوجه شدیم کانسیلر چیست ، باید با نحوه خرید آن آشنا شویم. استفاده از کانسیلر مناسب برای پوست شما، کلید داشتن آرایشی بی عیب و نقص است. بهترین کانسیلرها پوشاننده تغییر رنگ، تیرگی ها و لک های پوستی هستند. با انتخاب پایه رنگی و نوع مناسب، پوستی یکدست و یکنواخت خواهید داشت. کانسیلر خود را بر اساس نوع پوست و مشکلاتی که در پی رفعشان هستند، انتخاب کنید. اگر پوست خشکی دارید، به دنبال خرید انواع مایع با پوشش مات نباشید، زیرا این محصول خشکی پوست شما را بیشتر نشان می دهد.

اگر پوستی چرب با منافذ باز شده دارید، به دنبال خرید کانسیلر استیکی یا کرمی نباشید. بافت این نوع محصولات موجب مسدود و بزرگ تر شدن، منافذ پوست می شود. به علاوه آنها عامل چرب تر و براق تر شدن پوست صورت هستند. این موارد مهم ترین اصولی است که هنگام خرید کانسیلر باید در نظر داشته باشید.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تصحیح رنگی پوست، از کانسیلرهای با پوشانندگی متوسط یا کم استفاده کنید. برای صورت خود کانسیلری را انتخاب کنید که دقیقاً با رنگ پایه پوست شما مطابقت داشته باشد. از خرید محصولات دارای سایه ها و تناژ رنگی (حتی به طرز نامحسوس) صورتی، سرخ، هلویی، سفید، زرد یا مسی خودداری کنید چرا که این رنگ ها در نتیجه نهایی دیده شده و به شما ظاهری غیر طبیعی می دهند.

برای پوشاندن تیرگی دور چشم کانسیلری را بخرید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوستتان است، در غیر این صورت دور چشم ها به طور غیر طبیعی سفید دیده می شوند. برای استفاده در دیگر قسمت های صورت کانسیلری دقیقا رنگ پوست یا کرم پودرتان را تهیه کنید. در صورت رعایت همین نکات ساده می توانید آرایشی کاملا بی نقص داشته باشید.

کانسیلر مایع

کانسیلر مایع متنوع ترین نوع کانسیلر است، زیرا پوشش قابل توجهی را ارائه می دهد و برای همه انواع پوست به جز خیلی خشک مناسب است. این مدل استفاده بسیار آسانی دارد. کانسیلر مایع برای پوشاندن جوش ها بهترین گزینه است، چرا که کم تر از دیگر مدل ها روی صورت حالت کیکی می شود و کم تر سطح منافذ را می بندد، اتفاقی که در کانسیلرهای استیکی بسیار شایع است.

همچنین استفاده از آن در نواحی دارای خط و خطوط نتیجه مطلوبی دارد، چرا که بافت نازکش باعث می شود در همه قسمت ها بخوبی پخش شود. توجه داشته باشید که با توجه به عمق چین و چروک ها گاهی ممکن است این اتفاق نیفتد. کانسیلرهای مایع با پوشش مات دوام بیشتری نسبت به نمونه هایی دارند که پوششان براق است.

کانسیلر های مایع با جلوه درخشان بیشتر روی صورت حرکت کرده و احتمال دارد که پس از پایان کار پخش شوند، اما روی پوست طبیعی تر دیده می شوند. کانسیلرهای مایع درخشان انتخاب فوق العاده ای برای استفاده دور چشم هستند، این محصولی تیرگی های دور چشم را پوشانده و درخشندگی زیبایی به چشم ها می دهد. البته به شرطی که درخشندگی ملایم و لطیفی داشته باشد،‌ استفاده از محصولات بسیار اکلیلی اصلا پیشنهاد نمی شود. خواص استفاده از کانسیلر مایع چیست ؟

    • مناسب برای پوست های نرمال، مختلط، چرب، حساس و مستعد آکنه

 

    • پوشانندگی متوسط از ملایم تا بسیار زیاد

 

    • با امکان انتخاب نوع خیلی براق، براق، درخشان ملایم، نیمه مات و مات

 

کانسیلرهای مایع

کانسیلر استیکی

کانسیلر استیکی چیست ؟ کانسیلر استیکی به دلیل اینکه دارای بافت نیمه جامد است، غالباً رنگدانه و بافتی ضخیم و کرمی دارد. این نوع کانسیلر را می توان بصورت خطی یا ضربه ای روی پوست زد و سپس آن را با انواع اسفنج یا براش، پخش (Blend) کرد. محصول را با انگشت تمیز یا با یک اسفنج کوچک کامل به طوری که لبه هایش مشخص نباشد کامل محو کنید. توجه داشته باشید که این نوع پوشانندگی بسیار بالایی دارد و منافذ پوست را به طور کامل مسدود می نماید، به همین دلیل استفاده از آن به افراد دارای پوست چرب یا مختلط توصیه نمی شود.

    • مناسب پوست های نرمال، خشک و حساس

 

    • پوشانندگی متغیر از متوسط تا بسیار زیاد

 

    • با امکان انتخاب بین نوع براق و مات پودری

 

کانسیلر استیکی چیست

کانسیلر کرمی

به طور معمول کانسیلرهای کرمی پوشانندگی بین متوسط تا بسیار زیادی دارند. این نوع اغلب بصورت ظرف های کاسه ای کوچک، پلت یا فشرده، بسته بندی می شود. کانسیلرهای کرمی برای پوشانندن تیرگی دور چشم و مشکلات صورت بهترین گزینه هستند. پخش پذیری آن ها خوب است و با انگشت تمیز، اسفنج یا براش مخصوص بخوبی روی چین و چروک های پوست پخش می شوند. انواع رقیق تر نوع کرمی ممکن است پس از پایان کار پخش شوند و به همین خاطر بهتر است همراه با پودر تثبیت کننده آرایش یا پودر فشرده استفاده شوند.

    • مناسب پوست های نرمال، خشک، مختلط و حساس

 

    • پوشانندگی متغیر از متوسط تا بسیار زیاد

 

    • با امکان انتخاب بین نوع براق و کرمی

 

چطور بر اساس رنگ صورت کانسیلر انتخاب کنیم؟

علاوه بر نوع پوست، رنگ آن نیز در انتخاب و خرید انواع کانسیلر از اهمیت بالایی برخوردار است. کانسیلرها دارای ۵ تناژ رنگی متفاوت هستند که هر کدام متناسب با افرادی با رنگ پوست متفاوت است. بنفش کم رنگ برای پوشاندن زردی پوست و رنگ پریدگی، کانسیلر زرد برای محو کردن رنگ بنفش مانند حلقه دور چشم یا کبودی، رنگ سبز برای پوشش قرمزی، و رنگ نارنجی برای محو کردن لکه های آبی، خاکستری، بنفش یا حلقه های زیر چشم استفاده می شود.

کانسیلر نارنجی: کانسیلر نارنجنی مناسب پوست های سبزه و گندمی است و لکه های تیره و روشن روی پوست را کامل محو می کند. استفاده از آن به افرادی که پوست سفیدی دارند توصیه نمی شود،‌ چرا که چهره را غیر طبیعی نشان خواهد داد.

کانسیلر زرد: زرد برای محو کردن رنگ بنفش مانند حلقه دور چشم یا کبودی بکار می رود و در صورت تمایل می توان از آن به عنوان پرایمر سایه نیز استفاده کرد.

کانسیلر بنفش: بنفش کم رنگ برای پوشاندن زردی پوست و رنگ پریدگی مناسب است. کانسیلر بنفش زردی و بی روح بودن پوست را از بین می برد، همچنین جای جوش را محو می کند.

کانسیلر سبز: این کانسیلر برای خنثی کردن تن قرمز پوست استفاده می شود. اگر دارای لکه‌ های قرمز مادر زادی هستید یا می‌خواهید جوش ‌های خود را بپوشانید این کانسیلر را پیشنهاد می کنیم.

کانسیلر صورتی: رنگ صورتی برای کاور کردن سایه های آبی بر روی پوست های روشن است. محصولی که خستگی را از چهره محو کرده و آن را شاداب نشان می دهد. استفاده از آن را به افراد با پوست سفید توصیه می کنیم.

رنگ های کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر چیست ؟

تا به این جا دیدیم که کانسیلر چیست و چگونه باید محصولی متناسب با پوست و خواسته هایمان را انتخاب کنیم. هر نوع کانسیلر صورتی را که انتخاب کنید، نحوه استفاده از آن تفاوتی نخواهد داشت. تمامی انواع پوست باید پیش از استفاده صورت خود را با مرطوب کننده، آبرسانی کنند تا دوام و ماندگاری آرایش (به ویژه پرایمر) بر روی پوستشان افزایش یابد. اگر شما پوستی نرمال یا چرب دارید، آبرسانی سبک و مات بهترین نتیجه را در آرایشتان خواهد داشت.

اگر قصد استفاده همزمان از کانسیلر و کرم پودر را دارید، ابتدا کرم پودر را به صورت زده و پس از جذب و خشک شدن کامل آن به سراغ کانسیلر آرایشی بروید.

کانسیلر را با انگشتان تمیز، برس یا اسفنج بر روی مناطقی از پوست که رنگ متفاوتی دارند، تیرگی ها و یا نواقص پوستی قرار دهید و به آرامی و ضربه وار آن را پخش نمایید. تا زمانی که هیچ خط مشخصی بین کانسیلر و پوست یا کرم پودر شما وجود نداشته باشد، این کار را ادامه دهید.

کانسیلرهای مایع، کرمی یا با حالتی بین کرمی و پودری نباید بر روی پودر تثبیت کننده آرایش یا پودرهای فشرده استفاده شوند، چرا که ممکن است روی صورت ماسیده شوند. اگر می خواهید از پودر تثبیت کننده بزنید، ابتدا کانسیلر را به پوست زده و صبر کنید تا کامل خشک شود.

در نهایت، کار خود را با پودر تثبیت کننده به پایان برسانید. ممکن است فکر کنید که کانسیلرهای مات نیازی به پودر تثبیت کننده ندارند و بافت خودشان به قدر کافی مات و بادوام است. خودتان می توانید یکبار آن را با پودر و بار دیگر بدون آن امتحان کرده و ماندگاری و دوامشان را با یکدیگر مقایسه نمایید.

خرید پرفروش ترین و بهترین کانسیلر از دی جی کالا

نکته مهم

هنگام استفاده از کانسیلر در بخش های دور چشم، سعی کنید از محصولی با درخشش ملایم استفاده نمایید. همچنین می توانید برای زیباتر شدن، کمی هایلاتر با برق ملایم بر روی ور چشم کانسیلر را با براش یا اسفنجی کوچک به شکل مثلث زیر چشم خود بکشید و سپس با براش یا اسفنجی بزرگ تر آن را بخوبی محو نمایید تا تمام سطح زیر چشم پوشانده شود.

می توانید از کانسیلرها برای پوشاندن جای جوش و لک های روی پوست بدن نیز استفاده کنید. کمی کانسیلر هماهنگ با رنگ پوستتان را روی لک ها زده و آن را بخوبی محو نمایید. برای طبیعی تر شدن هرچه بیشتر پوست می توانید کمی پنکک هم روی آن بزنید. برای پشگیری از پخش شدن رژ لب (بخصوص رنگ های جیغ و قرمز)، ثابت شدن شکل لب و حجم دادن به لب ها کمی از کانسیلر را به دور لبتان بزنید.

برای جلوگیری از کیکی شدن کانسیلر مخصوصا در نواحی زیر چشم اسفنجتان را مرطوب کنید یا پس از تمام شدن کار، دستمال کاغذی تا شده ای را زیر چشمتان قرار داده با ملایمت روی آن دست بکشید، تا اضافه های آرایشتان کاملا گرفته شود.

از دیگر کاربردهای آن باید به تمیز کردن ابروها اشاره کرد. با کانسیلر ابروهای خود را قاب کرده و آن ها را تمیزتر و برجسته تر نشان دهید. کانسیلر را در بالا و پایین ابروهای خود بزنید.

مخفی کردن اشتباهات آرایشی دیگر کاربرد کانسیلر است. گاهی استفاده از آن بهتر از این است که با پخش کردن و پاک کردن، پوست کثیف شده و دوباره اصلاحات انجام شود.

براش کانسیلر چیست؟

قلم موها یا براش های آرایشی یکی از تکنیکی ترین و بهترین روش ها برای پخش ایده آل هر بخش از آرایش بر چهره شما هستند و این نکته برای براش کانسیلر نیز صدق می کند. اگر برایتان سوال پیش آمده که براش کانسیلر برای چیست باید بگوییم که قلمویی باریک، محکم و کمی مخروطی شکل است که برای استفاده بسیار دقیق از کانسیلر بکار می رود.

قلموی تصحیح رنگ

فرق پرایمر و کانسیلر با کرم پودر چیست ؟

با توجه به تنوع گسترده لوازم آرایشی، تشخیص این که ما به کدام محصول احتیاج داریم و هر یک از آن ها چه کاربردی دارند، کمی دشوار است. در ادامه تفاوت کرم پودر، کانسیلر و پرایمر را بررسی کرده و کاربرد جداگانه هریک را می گوییم.

پرایمر، اولین گام در پایه آرایش

پرایمر اولین اقدامی است که برای پایه آرایش و بیس پوست انجام می شود. پرایمر خط و خطوط صورت را پوشانده و منافذ را محو می کند. پس از استفاده این محصول پوست صاف و آماده آرایش شده که البته ماندگاری و دوام آرایش بر روی آن بیشتر از حالت عادی خواهد بود.

کرم پودر، گام دوم در آرایش پوست

کرم پودر تمام صورت را پوشش داده و آن را صاف و مخملی می سازد. اگرچه برخی افراد در دومین گام از کانسیلر و سپس از کرم پودر استفاده می کنند اما بهترین حالت زدن کرم پودر و بعد از آن کانسیلر است.

کانسیلر، تمام کننده پوشش صورت

پس از زدن کرم پودر و پرایمر پوستتان فوق العاده خواهد بود، اما برای زیبایی هرچه بیشتر، پوشاندن قرمزی صورت، لک ها و حلقه سیاه دور چشم بهترین گزینه استفاده از کانسیلر است.

معروفترین برندهای کانسیلر کدامند؟

با توجه به تقاضای بالا برای خرید این محصول، برندهای زیادی به تولید آن می پردازند. شرکت های سازنده به طور مداوم در تلاش هستند تا ترکیبات موجود در کانسیلرها را به روز کرده و کیفیت آن ها را مطابق با تکنولوژی روزی جهان، ارتقا دهند. کانسلیر نارس، مک، میبیلین مدل Age Rewind، نوت و گلدن رز برخی از بهترین برندهای موجود در بازار هستند.

در این مطلب به پرسش کانسیلر چیست و چگونه استفاده میشود پاسخ دادیم. ابتدا راهنمای دقیق خرید آن را مطابق با نوع پوست و رنگ پوستتان گفتیم و سپس دیدیم که راهنمای استفاده دقیق از آن چگونه است. سپس به ترفندهایی برای زیباتر شدن آن پرداختیم. فرق پرایمر و کانسیلر با کرم پودر، آشنایی با براش آرایشی و معرفی معروفترین برندهای کانسیلر از دیگر مواردی است که پاسخ آن را گفته ایم. در صورت داشتن هرگونه سوال، در بخش نظرات پاسخگوی شما خوانندگان عزیز خواهیم بود.

سوالات مربوط به کانسیلر چیست ؟

کانسیلر آرایشی چیست؟

کانسیلر یا تصحیح کننده رنگی، نوعی لوازم آرایشی است که برای پوشاندن تیرگی های دور چشم، چروک ناشی از سن، پوشاندن جای جوش، لک و دیگر ایرادات پوست استفاده می شود. این محصول شباهت زیادی با کرم پودر دارد اما غلظت و رنگدانه های آن بیشتر است.

کانسیلر را قبل از کرم پودر استفاده کنیم یا بعد از آن؟

اگر می خواهید از کرم پودر، پرایمر و کانسیلر استفاده کنید، ابتدا پرایمر را به صورت زده و پس از آن کرم پودر بزنید، آخرین گام زدن کانسیلر است. بین هر مرحله باید به اندازه کافی صبر کنید تا پوستتان کامل خشک شود. اگر از کانسیلر قبل از کرم پودر استفاده کنید، دیگر تاثیر آن کم تر می شود.

آیا می توان از کانسیلر به تنهایی استفاده کرد؟

بله، می توانید آن را بدون کرم پودر یا دیگر کرم های بیس استفاده کنید. در این حالت باید رنگ کانسیلر نزدیک به رنگ پوست خودتان باشد. در صورت روشن بودن بیش از حد کمی خاکستری دیده می شود.

[dka_post_list id=”15535″]

[dka_post_list id=”15537″]

[dka_post_list id=”15539″]

[dka_post_list id=”15541″]

[dka_post_list id=”15543″]

[dka_post_list id=”15545″]

[dka_post_list id=”15547″]

[dka_post_list id=”15549″]

[dka_post_list id=”15497″]

[dka_post_list id=”15495″]

[dka_post_list id=”15493″]

[dka_post_list id=”15491″]

بهترین و پرفروش ترین برنزر و نحوه استفاده

برنزر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ + پیشنهاد خرید

استفاده از یک پودر برنزه کننده یا همان برنزر، یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید از این طریق، به پوست صورت خود کمی رنگ بدهید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که استفاده از برنزر فقط یک ترند مخصوص فصل تابستان است، اما اینطور نیست. اگر با استفاده از ابزار مناسب و به روش صحیح از این پودر خارق‌العاده استفاده کنید، می‌توانید در تمام فصول سال پوستی درخشان داشته باشید. اگر زیاد در آرایش کردن مهارت ندارید، حتما در حال حاضر سوالات بسیار زیادی برایتان پیش آمده است. مثلا اینکه چطور می‌توانیم از یک پودر برنزه کننده استفاده کنیم؟ یا بهتر است از چه رنگ پودر برنزه کننده‌ای استفاده کنیم؟ در مقاله امروز قصد داریم شما را مرحله به مرحله با این کار آشنا کنیم. با چی بپوشم همراه باشید!

 

چرا باید از برنزر استفاده کنیم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که اصلا چرا باید از یک پودر برنزه کننده استفاده کنیم؟ یا این پودر چه تاثیری روی آرایش صورت ما خواهد داشت؟ جواب این است که بله، این پودر می‌تواند آرایش صورت شما را دگرگون کند! اگر با فرآیند کانتورینگ صورت آشنا باشید، حتما می‌دانید که این کار باعث می‌شود زیبایی‌های صورت شما بیشتر و بهتر نمایان شود. استفاده از یک برنزر نیز به رنگ پوست گرما می‌بخشد و علاوه بر این، باعث می‌شود که پوست صورت شما به زیبایی بدرخشد. همچنین، استفاده از یک پودر برنزه کننده باعث می‌شود که پوست صورت شما سالم‌تر دیده شود. حالا که جواب این سوال را متوجه شدید، وقت آن رسیده است که یک پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود امتحان کنید و اثر بی‌نظیر آن را ببینید.

چرا باید از برنزر استفاده کنیم؟

چه روشی برای استفاده از برنزر صحیح است؟

فاکتورهای زیادی وجود دارند که با رعایت کردن آنها، می‌توانید به شکلی زیبا پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود استفاده کنید. مهم نیست که فرم صورت شما چه شکلی است، یک قانون کلی وجود دارد که در هنگام استفاده از یک پودر برنزه کننده، باید آن را رعایت کنید: روی قسمت‌هایی از پوست صورت خود تمرکز کنید که نور آفتاب به شکلی طبیعی روی آنها می‌تابد. قسمت‌هایی از جمله استخوان گونه، پیشانی، و خط روی بینی. علاوه بر این بهتر است که رنگ پودر برنزه کننده خود را طوری انتخاب کنید، که بیشتر از ۱ الی ۲ درجه از رنگ طبیعی پوست صورت شما تیره‌تر نباشد. اگر پودر برنزری استفاده کنید که رنگ آن از رنگ طبیعی پوست صورت شما خیلی تیره‌تر باشد، آرایش صورتتان غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

حالا به سراغ مراحل استفاده از یک پودر برنزه کننده می‌رویم.

برای استفاده از یک پودر برنزه کننده به چه ابزاری نیاز داریم؟
قبل از اینکه شروع کنید، این ابزار را برای استفاده از پودر برنزه کننده آماده کنید:

یک کرم پودر یا پنکیک
یک کانسیلر
یک پودر تثبیت کننده آرایش
چند عدد برس آرایشی مناسب
یک پودر برنزه کننده با رنگ مناسب
یک هایلایتر
و یک رژ گونه.
چه روشی برای استفاده از برنزر صحیح است؟

 

برای اینکه در میزان استفاده از یک پودر برنزه کننده افراط نکنید و آرایش صورت‌تان کاملا طبیعی و زیبا به نظر برسد، در ابتدا برس آرایشی را به آرامی روی پودر برنزه کننده بکشید، به برس ضربه‌ای بزنید تا میزان اضافی پودر از روی آن بریزد، سپس برس را روی پوست نقاطی از صورت که خواهیم گفت بکشید.

پوست صورت خود را آماده کنید
یادتان باشد که آرایش، روی یک زمینه تمیز زیباتر به نظر می‌رسد. پس از قبل از انجام هر کاری، بهتر است که پوست صورت خود را با استفاده از یک مایع پاک کننده ملایم به خوبی تمیز کنید.
سپس روی پوست صورت خود یک تونر، و کمی کرم مرطوب کننده سبک بزنید.
پس از اینکه کرم مرطوب کننده به طور کامل به پوست صورت شما جذب شد، پرایمر آرایشی را روی پوست خود بزنید.

مراحل اولیه آرایش صورت خود را انجام بدهید

در ابتدا با استفاده از یک برس آرایشی و یا اسفنج آرایشی مخصوص و کمی نمدار، روی پوست صورت خود کمی کرم پودر و یا پنکیک بزنید.
اگر روی پوست صورت خود و دور چشمانتان دایره‌های تیره و یا هرگونه لکه و جای جوش دارید، می‌توانید با استفاده از کمی کانسیلر، آنها را بپوشانید.
سپس با استفاده از یک برس آرایشی مناسب، مقدار بسیار کمی پودر آرایشی روی پوست صورت خود بزنید تا پودر برنزه کننده به پایه آرایش صورتتان نچسبد و خراب نشود.
نکته تخصصی: اگر یک فرد تازه کار در زمینه آرایش کردن صورت هستید، بهتر است که حتما از یک پودر برنزه کننده استفاده کنید، نه یک برنزر کرمی و یا مایع. چون استفاده و محو کردن یک برنزر با پایه پودری کار بسیار آسان‌تری است. اگر قصد دارید که در طول روز روی پوست صورت خود پودر برنزه کننده بزنید، بهتر است که از یک برنزر مات و حداقل میزان اکلیل استفاده کنید تا چهره شما زیباتر دیده شود.

 

پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود بزنید

با استفاده از یک برسی آرایشی مخصوص برنزر، کمی پودر برنزه کننده را روی قسمت‌های فوقانی صورت خود، از جمله پوست شقیقه، استخوان گونه‌ها و خط رویش مو بزنید.
سعی کنید با یک حرکت c شکل و با استفاده از یک برس آرایشی مخصوص، پودر برنزه کننده را روی گونه‌ها و پوست شقیقه خود پخش کنید. برای اینکه آرایش صورت‌تان طبیعی‌تر و زیباتر به نظر برسد، بهتر است که روی پوست فک خود کمی کنتراست ایجاد کنید.
اگر قصد دارید که روی خط بینی خود از یک پودر برنزه کننده استفاده است، بهتر است که مقدار آن بسیار کم باشد. در غیر این صورت، رنگ برنزر خیلی توی ذوق می‌زند.
بر خلاف آن چیزی که ممکن است تصور کنید، اگر پوست صورت شما خشک باشد، به هیچ وجه نباید از یک برنزر مایع استفاده کنید! چون این کار باعث می‌شود که علاوه بر پوسته پوسته شدن پوست صورت شما، برنزر هم تکه تکه به نظر برسد و ظاهر زیبایی نداشته باشد. علاوه بر این، محو کردن یک برنزر مایع روی یک پوست خشک، اصلا کار راحتی نخواهد بود. در عوض، بهتر است که قبل از آرایش کردن، پوست صورت خود را با استفاده از یک روش و محصول مناسب لایه برداری کنید. سپس کمی کرم مرطوب کننده روی پوست خود بزنید و بلافاصله از یک پودر برنزه کننده استفاده کنید. درست است! در این حالت شما پودر برنزه کننده را قبل از کرم پودر و یا پنکیک (و یا یک کرم مرطوب کننده رنگی) روی پوست صورت خود می‌زنید! این روش اثر بسیار خوبی دارد.
پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود بزنید

در مرحله آخر، کمی هایلایتر و رژ گونه بزنید

درست است که استفاده از یک هایلایتر، به صورت شما بُعد می‌دهد، اما یادتان باشد که نباید بیش از حد از یک هایلایتر روی پوست صورت خود استفاده کنید. بهتر است که با استفاده از یک هایلایتر (که خیلی هم براق نیست) فقط گونه‌های خود را هایلایت کنید.
برای اینکه آرایش صورتتان زیباتر دیده شود، در آخر کمی رژ گونه روی برجستگی گونه‌های خود بزنید و رنگ آن را با رنگ پودر برنزه کننده ترکیب کنید.

خرید پرفروش ترین و بهترین برنزر از دی جی کالا

نکاتی در مورد نحوه استفاده از برنزر

حالا که نحوه استفاده از برنزر را یاد گرفتید، در این قسمت از مقاله چند نکته مهم در مورد این محصول خارق‌العاده را برایتان شرح می‌دهیم.

اگر قصد دارید که از یک برنزر مایع و یا کرمی استفاده کنید، بهتر است که مراقب باشید. سعی کنید که این کار را در چند مرحله انجام بدهید و در هر مرحله مقدار بسیار کمی از آن را روی پوست صورت خود بزنید، تا همه جای صورت‌تان به خوبی و به شکلی طبیعی پوشش داده بشود.
مهم نیست که پوست صورت شما خشک باشد یا عادی یا چرب، سعی کنید که هرگز به سراغ یک برنزر با فرمول براق و اکلیلی نروید! به خصوص در روزهای گرم فصل تابستان، وقتی پوست صورت شما عرق می‌کند، بیش از حد می‌درخشد و در نتیجه، آرایش صورت‌تان بسیار غیر طبیعی به نظر می‌رسد.
استفاده از یک برس آرایشی مناسب برای زدن برنزر، در ظاهر نهایی آرایش صورت شما اثر بسیار مهمی دارد. بهتر است که از یک برس آرایشی متراکم و یا یک برس آرایشی زاویه‌دار برای زدن برنزر استفاده کنید.
هرگز، تحت هیچ شرایطی، یک برنزر را روی تمام قسمت‌های پوست صورت خود نزنید. چون این کار باعث می‌شود که پوست صورت شما کثیف و غیر طبیعی به نظر برسد!
زمانی که قصد دارید رنگ برنزر خود را استفاده کنید، بهتر است حتما قبل از آن رنگ زمینه پوست صورت خود را تشخیص بدهید. به عنوان مثال، ممکن است که یک برنزر با تناژ رنگی قرمز و قهوه‌ای برای شما مناسب باشد، اما یک برنزر با تناژ رنگی طلایی اصلا برایتان مناسب نباشد. در هر صورت، یادتان باشد که هیچوقت به سراغ یک برنزر با تناژ رنگی نارنجی نروید، چون این رنگ تقریبا روی هیچ رنگ پوستی طبیعی و زیبا دیده نمی‌شود.
نکاتی در مورد نحوه استفاده از برنزر

سوالات رایج در مورد نحوه استفاده از برنزر
آیا می‌توانیم بدون استفاده از یک کرم پودر و یا پنکیک، پودر برنزه کننده را روی پوست صورت خود بزنیم؟
بله. اگر از شرایط و رنگ پوست صورت خود در حالت طبیعی راضی هستید و هیچ مشکلی ندارید، می‌توانید بدون استفاده از یک کرم پودر و یا پنکیک، پودر برنزه کننده را روی صورت خود بزنید. با این حال، یادتان باشد که حتما قبل از زدن یک پودر برنزه کننده، با استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب به پوست صورت خود به میزان کافی آبرسانی کنید.

آیا می‌توانیم از یک پودر برنزه کننده به جای رژ گونه استفاده کنیم؟
خیر. استفاده از یک پودر برنزه کننده و یک رژ گونه، دو هدف و دو نتیجه متفاوت دارد. با این حال، ترکیب کردن این دو محصول آرایشی با هم، ایده بسیار خوبی است. رژ گونه به پوست صورت شما کمی رنگ می‌دهد، در صورتی که برنزر باعث می‌شود که پوست صورت شما به زیبایی بدرخشد.

بهتر است که پودر برنزه کننده را قبل از کرم پودر و پنکیک روی پوست صورت خود بزنیم، یا بعد از آن؟
قانون کلی در مورد ترتیب استفاده از لوازم آرایشی این است: اول کرم پودر و یا پنکیک، سپس پودر برنزه کننده، و در نهایت هایلایتر.

کدام رنگ برنزر برای کدام رنگ پوست مناسب است؟
اگر تناژ رنگ پوست شما گرم است، بهتر است که یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی طلایی و قهوه‌ای استفاده کنید. از طرفی دیگر، اگر تناژ رنگ پوست شما سرد و یا خنثی است، بهتر است از برنزری استفاده کنید که رنگ آن بیشتر از دو درجه از رنگ طبیعی پوست صورت خودتان تیره‌تر نباشد. اگر هم تناژ رنگ پوست شما زرد است، بهتر است که از یک پودر برنزه کننده با تناژ رنگی گرم و هلویی استفاده کنید که رنگ زمینه آن قهوه‌ای روشن باشد.

خرید بهترین و پر فروش ترین برنزر از دی جی کالا

 

 

[dka_post_list id=”15489″]

[dka_post_list id=”15493″]

[dka_post_list id=”15491″]

[dka_post_list id=”15495″]

[dka_post_list id=”15497″]

 

[dka_post_list id=”15497″]

[dka_post_list id=”15501″]

[dka_post_list id=”15503″]

[dka_post_list id=”15505″]

 

[dka_post_list id=”15505″]

[dka_post_list id=”15513″]

[dka_post_list id=”15485″]

[dka_post_list id=”15483″]

[dka_post_list id=”15481″]

[dka_post_list id=”15479″]

10 مدل پرفروش و بهترین رژ گونه و ترفندهای استفاده

رژ گونه چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم؟

اکثر خانم‌ها طرفدار زیبایی هستند و دوست دارند جوان‌تر و زیباتر دیده شوند. رژ گونه یکی از مهم‌ترین انواع لوازم آرایشی است که گونه‌ها را برجسته‌تر و چهره را سرزنده‌تر نشان می‌دهد. شاید رژلب، مداد چشم و ریمل جزو پرکاربردترین وسیله‌های آرایشی باشند، اما استفاده از رژ گونه شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد. رژ گونه آخرین مرحله از یک آرایش کامل است که باعث زیباتر شدن چهره می‌شود.

همچنین کاربرد رژ گونه علاوه بر رنگی نشان دادن آرایش و چهره، حجیم‌تر نشان دادن گونه‌ها و زاویه‌دار کردن صورت است. اما اکثر خانم‌ها نمی‌دانند چه نوع رژ گونه‌ای برایشان مناسب‌تر است و نحوه صحیح رژ گونه زدن را نمی‌دانند و همیشه از آرایشگر خود می‌پرسند چطوری رژ گونه بزنم؟ با این مقاله همراه باشید تا با هر آن‌چه که نیاز دارید در مورد رژ گونه بدانید و هم‌چنین با آموزش رژ گونه زدن آشنا شوید.

راهنما رژ گونه زدن و انواع آن

برای خرید رژگونه میتوان انواع مختلفی از آن را در بازار مشاهده کرد. شما می‌توانید از انواع پودری، کرمی، ژله‌ای یا مایع آن استفاده نمایید. اما تشخیص این که چه نوع رژ گونه‌ای برای شما مناسب‌تر است، به نوع پوست و اولویت‌های فردی‌تان بستگی دارد.

رژ گونه پودری

رژ گونه پودری

اگر پوست چربی دارید رژ گونه‌های پودری برای شما مناسب‌ترند. این نوع رژ گونه‌ها نسبت به انواع دیگر پرکاربرد‌تر هستند و حالت طبیعی چهره را بهتر حفظ کرده و راحت‌تر استفاده می‌گردد. هم‌چنین اگر قصد دارید به جای گرمی ‌بروید باید بدانید این نوع رژ گونه‌ها برای دماهای گرم خوب هستند و صورت را خراب نمی‌کنند. در کل این نوع رژ گونه برای خانم‌هایی که پوست معمولی یا چرب دارند مناسب است. همچنین اگر بدنبال کرم پودر برای پوست چرب می باشید می توانید مقاله ” بهترین کرم پودر برای پوست چرب چیست؟ ” را مطالعه نمایید.

رژ گونه کرمی

رژ گونه‌های کرمی ‌برای پوست‌های خشک و پیرتر گزینه مناسبی است، زیرا حاوی مرطوب‌کننده هستند و چین و چروک‌ها را کمتر نشان می‌دهند.

رژ گونه مایع

رژ گونه مایع و ژله‌ای نیز برای افرادی مناسب هستند که به دنبال مواد ماندگار و خوب می‌گردند. پس اگر به‌دنبال ماندگاری بالا هستید بهترین رژ گونه ، نوع مایع و یا ژله‌ای آن است.

براش مناسب رژ گونه

همان‌طور که انتخاب رژ گونه حائز اهمیت است انتخاب براش مناسب و باکیفیت نیز مهم است. اما براش مناسب رژ گونه چیست؟

براش یا قلم‌موی رژ گونه پودری

براش یا قلم‌موی رژ گونه پودری

برای زدن رژ گونه پودری از براش یا قلم‌مویی استفاده کنید که زاویه‌دار باشد و یا سر بزرگ و پهن داشته باشد تا رژ گونه به صورت یک‌نواخت روی صورت پخش شود. برای زدن این نوع رژ گونه، کمی‌ از آن‌را به براش بزنید، سپس براش را روی سطحی بکوبید تا مقدار رژ گونه اضافی خارج شود و از حرکات چرخشی برای زدن آن به گونه‌ها استفاده کنید.

براش رژ گونه کرمی

برای زدن رژ گونه کرمی‌ از براشی استفاده کنید که دارای سر صاف و مسطح باشد. برای زدن رژ گونه‌های کرمی ‌بهتر است از حرکات ضربه‌ای استفاده کنید.

براش رژ گونه ژله‌ای یا مایع

برای این دسته از رژ گونه‌ها از اسفنج مخصوص آرایش یا انگشتان دست استفاده کنید. آن ‌را روی دو نقطه از استخوان گونه بزنید و سپس برای پخش کردن آن روی سطح پوست، با اسفنج یا دست از حرکات ضربه‌ای استفاده کنید.

انتخاب رژ گونه بر اساس رنگ پوست

انتخاب رژ گونه بر اساس رنگ پوست

رژ گونه باید بر اساس رنگ طبیعی پوست انتخاب شود. یعنی در ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید. حال ممکن است این سوال برای‌تان پیش بیاید که چگونه رنگ پوستمان را تشخیص دهیم؟ با نگاه کردن به رنگ رگ‌ها می‌توانید رنگ پوست‌تان را تشخیص دهید. به رگ‌های روی مچ دست‌تان نگاه کنید. اگر آبی یا بنفش است رنگ پوست شما در طیف سرد (متمایل به آبی) قرار دارد. اگر رگ‌های شما سبز بود رنگ پوست شما در طیف رنگ گرم (زرد) قرار دارد. در افراد با رنگ خنثی تشخیص بین سبز و آبی سخت است.

رژ گونه برای پوست‌های روشن

انتخاب رژ گونه برای پوست‌ روشن

افرادی که پوست روشنی دارند نباید از رنگ‌های خیلی روشن یا تیره استفاده کنند و بهتر است برای گرما بخشیدن به پوست خود از رنگ‌های هلویی و یا مرجانی استفاده کنند. هم‌چنین رژ گونه کرمی گزینه مناسبی است.
باید بدانید رنگ‌های خیلی روشن صورت شما را بی‌روح می‌کنند و هم چنین رنگ‌های تیره نیز باعث می‌شوند تا صورت شما غیر‌طبیعی دیده شود.

رژ گونه برای پوست سبزه یا گندمی

انتخاب رژ گونه برای انواع پوست

بهتر است این افراد از رژ گونه‌هایی با تن بنفش و یا صورتی تیره و رنگ‌های هلویی استفاده کنند . استفاده از رنگ‌های تیره‌تر باعث خستگی چهره ی این افراد می‌شود. برای این نوع پوست، هم رژ گونه پودری و هم رژ گونه کرمی ‌توصیه می‌شود. البته اگر پوست چربی دارید، بهتر است از رژ گونه پودری استفاده کنید.

رژ گونه برای پوست‌های سبزه و تیره

این افراد می‌توانند از رنگ‌های آجری و پرتغالی و همین‌طور قرمز استفاده کنند .رنگ صورت افرادی که پوستی تیره دارند، رنگ غالب خواهد بود، به‌همین دلیل باید رنگ‌هایی را انتخاب کنند که تمایز خود را به‌خوبی نشان دهند.

انتخاب رژ گونه بر اساس فصل‌ها

زمانی که رنگ پوست‌تان را تشخیص دادید، برای تنوع در انتخاب رنگ‌ها می‌توانید رنگ رژ گونه خود را بر اساس فصل‌های سال نیز انتخاب کنید. اگر عاشق رنگ‌های روشن هستید، تابستان فرصت مناسبی برای امتحان کردن رنگ‌های روشن‌تر است. در فصل های بهار و تابستان می‌توانید از رنگ‌هایی مثل صورتی ،گلبهی، صدفی، مرجانی، و هلویی استفاده کنید و در فصل‌های پاییز و زمستان نیز از تن رنگ‌های صورتی استفاده کرد.

رابطه فرم صورت و رژ گونه

روش زدن رژ گونه در حالت کلی به این صورت است که شما آن ‌را روی قسمت‌های برجسته گونه بزنید، اما بهتر است این‌کار را با توجه به فرم صورتتان انجام دهید. در ادامه انواع شکل صورت و نحوه صحیح رژ گونه زدن را به شما آموزش می‌دهیم.

صورت گرد

اگر صورت گردی دارید بهتر است رژ گونه را روی برجستگی گونه بزنید تا گردی صورت‌تان متعادل‌تر به نظر برسد.

صورت بیضی

از نظر زیبایی‌شناسی این فرم صورت، زیباترین فرم به‌شمار می‌رود. در این‌ حالت رژ گونه را روی نیمه بیرونی استخوان گونه بزنید.

صورت مربع

در این نوع فرم صورت، رژ گونه را با حالت دورانی روی برجستگی صورت بزنید.

صورت قلبی

صورت‌های قلبی، چانه ای تیز و کشیده دارند. این افراد پیشانی پهن‌تری نسبت به چانه خود دارند. برای صورت‌های قلبی شکل، رژ گونه را زیر سطح برجسته گونه بزنید و آن‌را در امتداد خط رویش مو، محو کنید.

رژ گونه بر اساس رنگ چشم

یکی دیگر از نکاتی که باید در زدن رژ گونه به آن اهمیت دهیم رنگ چشم است. رنگ چشم در انتخاب درست آن تاثیر به‌سزایی دارد.

رنگ چشم آبی و سبز

اگر چشمانی سبز یا آبی دارید از رژ گونه‌هایی با رنگ‌های قهوه ای، آجری و برنزی دوری کنید. رنگ‌های قهوه‌ای، قدرت نفوذ چشمان سبز و آبی را مهار می‌کند و درخشندگی چشم‌ها را از بین می‌برد. این افراد می‌توانند از رنگ صورتی و مرجانی و رنگ‌هایی از این قبیل استفاده کنند که جذابیت چهره و چشم های آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

رنگ چشم‌های قهوه ای، میشی و عسلی

افرادی که رنگ چشم قهوه‌ای دارند، نباید از رنگ‌های روشن استفاده کنند چون باعث کاهش درخشش چشم‌های آن‌ها می‌شود. این دسته از افراد بهتر است از رنگ‌هایی هم‌چون قرمز جیگری، بادمجانی و انواع رنگ‌هایی که رگه‌های قرمز دارند استفاده کنند.

این نکته را هیچ‌گاه فراموش نکنید که باید برای زیبایی خود کمی وقت بگذارید و اصلا نیازی نیست که صورت‌تان را به دست تیغ جراحان زیبایی بسپارید، فقط کافیست با صرف کمی وقت و هزینه، صورت خود را به فرم دلخواه‌تان درآورید.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از مطرح‌ترین و پرطرفدارترین رژگونه‌ را معرفی کنیم

خرید پرفروش ترین و بهترین های بازار در دی جی کالا

 

 

[dka_post_list id=”15437″]

[dka_post_list id=”15439″]

[dka_post_list id=”15441″]

[dka_post_list id=”15443″]

[dka_post_list id=”15445″]

 

[dka_post_list id=”15447″]

[dka_post_list id=”15451″]

[dka_post_list id=”15453″]

[dka_post_list id=”15465″]

[dka_post_list id=”15463″]

[dka_post_list id=”15461″]

[dka_post_list id=”15459″]

[dka_post_list id=”15467″]

 

[dka_post_list id=”15469″]

[dka_post_list id=”15471″]

ترفندهای استفاده از کرم پودر و 10 مدل کرم پودر پرفروش

کرم پودر چیست؟ معرفی بهترین ها

کرم پودر چیست؟
همه ما تمایل داریم پوستی صاف، شفاف و درخشان داشته باشیم. پوست صاف و روشن تاثیر قابل توجهی بر زیبایی چهره دارد و باعث پوشیده شدن نواقصی از جمله چین و چروک، لکه و حلقه های زیر چشم می‌شود.

ممکن است پوست افراد تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله کم خوابی، کار زیاد، مسئولیت، فشار یا استرس دچار مشکل شود. در همه این موارد سلامت پوست در معرض تهدید قرار می‌گیرد و مراقبت کردن از آن الزامی است. بدون شک داشتن یک کرم پودر چیست ؟ خوب می‌تواند نگرانی افراد را کاهش بدهد و نواقص پوست آن ها را بپوشاند.

کاربرد کرم پودر
یکی از ضروری ترین لوازم ها در روتین آرایشی، کاربرد کرم پودر است که علاوه بر زیبایی، باعث سلامت ظاهری و طراوت پوست می‌شود. به وسیله این آیتم از لوازم آرایشی می‌توانید نواقص پوستی را برطرف کرده و حتی جزئی ترین آثار خستگی را از بین ببرید.

کاربرد کرم پودر ها برای انواع پوست مناسب هستند و می‌توانند نیاز خانم ها در داشتن یک آرایش مناسب را برطرف کنند. بنابراین شما می‌توانید بدون توجه به نوع پوست خود مانند خشک، چرب یا مختلط؛ محصولی خوب و مناسبی خریداری کنید. در این صورت با اصلاح کردن نواقص صورت خود، باعث بهبود ظاهری پوست و چهره تان شوید.

انواع کرم پودر

انواع کرم پودر ها انواع مختلفی دارند. بعضی از آن ها از نظر شکل ظاهری و برخی از نظر ساختار با هم متفاوت هستند. همچنین بدون توجه به نوع خود، باعث پوشاندن نواقص کوچک پوست می‌شوند اما به طور کلی هر یک از آن ها وابسته به ساختار خود، از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

برخلاف باور عموم استفاده از کرم پودر نه تنها به پوست شما آسیب نمی‌رساند بلکه در بعضی موارد باعث حفاظت از پوست شما نیز می‌شود. البته توجه داشته باشید که با توجه به حساسیت پوست و نقش آن در زیبایی چهره، محصول خوبی را برای استفاده انتخاب کنید. در این صورت استفاده مداوم و روزانه از آن ضرری ندارد و باعث نگرانی شما نمی‌شود.

انواع مختلف انواع کرم پودر می‌تواند برای دفترکار، دانشگاه، دورهمی و حتی جشن مورد استفاده قرار بگیرد. این محصولات به دلیل چندکاره بودن، مزیت های زیادی دارند و بسیار کاربردی می‌باشند. به طوری که بدون داشتن یک کرم خوب، آرایش کامل نبوده و کمبود آن در چهره به وضوح مشخص است.

نحوه استفاده از کرم پودر

ابتدا به یاد داشته باشید که همیشه نحوه استفاده کرم پودری را خریداری کنید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و سپس برای اینکه بتوانید نقاط ضعف صورت خود را به خوبی پنهان کنید، از تکنیک های آرایشی استفاده کنید.

پیش از استفاده از آن نیاز به آماده سازی پوست خود دارید. این آماده سازی شامل تمیز کردن پوست، مرطوب کردن آن و استفاده از ضدآفتاب است. شما می‌توانید پوست خود را به وسیله شوینده های آرایشی تمیز کنید.

پس از مرطوب کردن پوست خود، به منظور حفاظت از آن در مقابل اشعه های مضر؛ از ضد آفتاب استفاده کنید. بدون شک استفاده از این محصول برای پوستی مناسب است که بدون آلودگی، چربی یا هرگونه لایه‌ای اضافه باشد. علاوه بر این ها می‌توان به هنگام استفاده از آن، محصولاتی همچون پرایمر، کانسیلر یا اصلاح کننده رنگ را نیز مورد استفاده قرار داد.

خرید پرفروش ترین و بهترین کرم پودر از دی جی کالا

به طور کلی شیوه استفاده از نحوه استفاده کرم پودر طبق مراحل زیر است:

الف) با مقداری کم آغاز کنید
مقدار کمی از آن ‌را در قسمت های مختلف پوست از جمله مرکز پیشانی، زیر چشم، بینی و چانه استفاده کنید و در صورت نیاز مقدار آن را اضافه کنید.

ب) کرم پودر را به سمت بیرون پخش کنید
به وسیله انگشت، براش یا اسفنج؛ پخش کردن ترکیبات را از مرکز صورت شروع کنید. سپس آن را در مسیر خط مو و گردن ادامه دهید. توجه داشته باشید که کرم پودر را به حالت ضربه ای پخش کنید و مانع کشیده شدن آن بر پوست صورتتان شوید.

ج) ترکیبات آن را بر روی صورت خود یکدست کنید
در این مرحله می‌توانید با محو کردن و پوشاندن؛ خطوط ایجاد شده، لکه ها و جای جوش ها را بر روی پوست خود یکدست کنید.

د) از پودر فیکس استفاده کنید
محصولات فیکس کننده به عنوان یک پودر مات و نامرئی، باعث ثبات کرم پودر بر روی صورت شده و از ماسیده شدن آن جلوگیری می‌کند.

اصول خرید کرم پودر
در هنگام خرید کرم پودر از توجه به اصول آن غافل نشوید و مواردی از جمله رنگ، بافت، ساختار،‌ نوع پوست و پوشانندگی آن را در نظر بگیرید.

– رنگ
بهتر است کرم پودری را خریداری کنید که خیلی روشن یا خیلی تیره نباشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب محصولی است رنگ آن تنها یک درجه از طیف رنگی پوست شما روشن تر باشد.

– بافت
کرم پودر ها بافت های مختلفی را شامل می‌شوند و این بافت تاثیر قابل توجهی بر مقدار پوشش دهی آن ها می‌گذارد. بنابراین اگر به دنبال ایجاد ظاهر طبیعی هستید، نوع مایع این محصول و اگر پوست چربی دارید؛ نوع پودری آن را پیشنهاد می‌دهیم.

– ساختار
ساختار کرم پودر نیز اهمیت ویژه ای دارد. در هنگام انتخاب، به ساختار و خواص آن دقت کنید. پیشنهاد می‌کنیم محصولاتی را خریداری کنید که ویژگی هایی از جمله رطوبت رسانی و محافظت از پوست را داشته باشند.

– نوع پوست
بسته به نوع پوستی که دارید، کرم پودری مناسب انتخاب کنید. برای مثال نوع هیدراته، برای پوست های خشک انتخاب بسیار خوبی هستند و در مقابل کرم های مایع و پودری برای پوست های چرب مناسب می‌باشند.

– پوشانندگی
در نهایت پوشش دهی کرم پودر را در نظر بگیرید و به ماندگاری آن بر روی پوست خود توجه کنید.

بهترین مارک های کرم پودر
حال که با اهمیت، کاربرد و نحوه استفاده از این محصول آشنا شدیم وقت آن است که به معرفی بهترین کرم پودر ها بپردازیم و شما را در انتخاب و خرید محصولی مناسب راهنمایی کنیم.

بهترین کرم پودرها و پرفروش ترین در زیر مشاهده میکنید

[dka_post_list id=”15394″]

[dka_post_list id=”15396″]

 

[dka_post_list id=”15398″]

[dka_post_list id=”15400″]

[dka_post_list id=”15402″]

[dka_post_list id=”15404″]

[dka_post_list id=”15406″]

[dka_post_list id=”15408″]

[dka_post_list id=”15410″]

[dka_post_list id=”15412″]

[dka_post_list id=”15414″]

[dka_post_list id=”15414″]

[dka_post_list id=”15422″]

[dka_post_list id=”15422″]

[dka_post_list id=”15430″]

[dka_post_list id=”15432″]

 

پنکک چیست و چه فواید و کاربردی دارد

 

اگر دوست دارید در خصوص کاربرد پنکیک و خواص پنکیک بیشتر بدانید، باید قبل از هرچیزی بدانیم که پنکک چیست. شما تا به‌حال با خود فکر کرده‌اید که ترکیب اصلی پنکک آرایشی چیست؟ چگونه شد که به وجود آمد و از گذشته تا به امروز دستخوش چه تغییراتی شده؟

البته اگر چنانچه هم از خود پرسیده باشید که پنکیک صورت چیست؛ ممکن است در جواب خیلی کوتاهی به خودتان بگویید که؛ خب معلوم است! پنکک یک نوع کرم‌پودر خشک است!
باید بگوییم که این جواب تا حدودی درست است اما نه آنقدر!

ما در این مقاله سعی کردیم تا به طور کامل و مفصلی در خصوص خواص پنکیک و انواع کاربرد پنکیک توضیح دهیم تا دریابید که مهم‌ترین دلیل برای خرید پنکک آرایشی چیست؟ علت محو شدن چربی پوست به کمک پنکیک صورت چیست و چرا وجود این محصول در هر کیف آرایشی ضروری است؟

پس بیایید باهم مطالعه کوتاهی درباره این وسیله آرایشی شگفت‌انگیز داشته باشیم تا با پیدا کردن آگاهی و شناخت بیشتر، دریابیم که در چه شرایطی باید از پنکک صورت استفاده کنیم و در چه صورتی استفاده از آن مناسب نیست. پس با ما همراه باشید و این مطلب مفید و پرکاربرد را از دست ندهید.

درواقع پنکک‌ها از محصولات آرایشی پرمصرفی هستند که در دسته کرم‌های پودری قرار می‌گیرند و از دو اصطلاح Pan؛ به معنی ما‌هی‌تابه یا سینی فر شیرینی‌پزی و Cake؛ به معنی کیک، تشکیل شده است. فرمولاسیون پنکیک‌ها از ترکیب رنگدانه‌های پودری (مثل ترکیب تالک و اکسید آهن) در یک پایه دهیدراته از استئارات تری اتانول آمین (صابون) ، لانولین و آب تشکیل شده است.

بنابراین می توان آن را به عنوان یک کرم پودری دهیدراته یا کم‌آب در نظر گرفت. البته توجه داشته باشید که هیچ‌وقت پنکیک‌ها را به‌جای کرم‌پودرهای خامه‌ای اشتباه نگیرید؛ چون این‌دو با وجود شباهت ظاهری بسیار زیادی که با هم دارند، اما کاملا متفاوت عمل می‌کنند. کرم‌پودرهای خامه‌ای روی پوست‌های خشک بهتر عمل می کنند چراکه؛ دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی بوده و به درخشش پوست کمک می کنند.

اما در مقابل پنکیک‌ها، با جذب رطوبت و چربی‌های اضافی پوست از طریق ساختار پودری خود، بیشتر برای پوست‌های چرب مناسب هستند. با این وجود؛ کاربرد پنکیک و کرم پودر در آرایش یکسان است و هر دو برای یکنواخت کردن سطح پوست و پوشاندن لک‌های صورت استفاده می‌شوند.

خرید پرفروش تریثن و بهترین پنکیک از دی جی کالا

کاربرد پنکیک

کاربرد پنکک ایجاد یک آرایش پایه با پوشش‌دهی بسیار سنگین است که در ابتدا بیشتر برای گریم‌های روی صحنه یا تئاتر استفاده می‌شد. این نوع آرایش‌ها توسط Max Factor در اوایل دوران نوظهور سینما و تئاتر ایجاد شدند و به تبع از آن هنوز هم استفاده می‌شوند. فرمولاسیون و کاربرد پنکک‌ در طول دوران با تغییرات زیادی مواجه شد؛ چراکه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از محصولات طبیعی‌تر و پیشرفته‌تری نسبت به گذشته استفاده کنند.

آرایش پنکیک، نوعی پوشش آرایشی فوق العاده سنگین از پودر مات در قالب یک کیک فشرده نازک است که به طور معمول با اسفنج استفاده می‌شود. در واقع لایه ضخیم و سنگین پنکک، پوشش بسیار بیشتری نسبت به آرایش‌های معمولی مبتنی بر کرم‌پودر ایجاد می‌کند، برای آشنایی بیشتر با کرم پودر اصل و تقلبی پیشنهاد میکنیم مقاله ” نکات مهم برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی ” را مطالعه نمایید. از همین جهت در خیلی از کشورهای اروپایی، اغلب فقط برای اجراهای نمایشی توسط افرادی که قرار است روی صحنه نمایش ظاهر شوند مانند مدل‌ها و بازیگران استفاده می‌شود.

البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که استفاده بیش از حد از پنکیک، برعکس آنچه که انتظار دارید؛ ظاهر پوست را مصنوعی و خشن می‌کند. در ادامه این مطلب از کاربرد پنکک و نحوه استفاده از آن‌ها بیشتر توضیح دادیم. پس با ما همراه باشید.

کدام پنکیک را برای پوست‌مان انتخاب کنیم؟

انتخاب پنکیک برای پوست

انواع زیادی از پنکیک‌ها با برندهای مختلف در بازار آرایشی وجود دارد که باید آن‌ها را با توجه به نوع پوست‌تان استفاده کنید. همچنین در نظر گرفتن محصولات اصل و درجه یک از برندهای معتبر و البته قدرت پوشانندگی آن‌ها بسیار اهمیت دارد؛ چون امروزه خیلی از انواع تقلبی و کم‌کیفیت این محصولات با نام مشابه دیده می‌شوند. پس در خریدتان دقت کنید.

در انتخاب پنکیک باید به استاندارد بودن و کیفیت ساخت آن کاملا توجه کنید و به راحتی از این موضوع نگذرید. همچنین به هر فروشگاهی اعتماد نکنید و محصول‌تان را بی‌برو برگرد از فروشگاه‌های معتبر یا سایت‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی تهیه کنید. توجه داشته باشید که محصول خریداری شده باید دارای مجوز بهداشتی کیفیت ساخت باشد چون استفاده از محصولات تقلبی و غیر بهداشتی عواقب خطرناکی را به‌بار می‌آورد که مراتب جبران‌ناپذیر است.

هدف از پایه‌سازی با پنکیک، تهیه یک پوشش بی‌عیب و نقص و مات است که سطح پوست را کاملا یک‌دست و صاف کند. همچنین از آنجا که ترکیب پودری پنکک تا حدی باعث جذب آب و چربی می‌شود، می‌تواند رطوبت عرق یا روغن اضافی پوست‌های بسیار چرب را به خود جذب کند. درنتیجه پنکک به افرادی که پوست چرب دارند، بیشتر پیشنهاد می‌شود چراکه براقیت و درخشندگی پوست آن‌ها را محو کرده و باعث می‌شود آرایش آن‌ها ریزش کمتری داشته باشد.

اما نه به این معنی که افراد دارای پوست خشک نمی‌توانند از پنکیک استفاده کنند. انواع گوناگون پنکیک‌ها، از چرب (سوپرا) تا خشک (آکوا) در بازار موجود هستند که با پوست‌های مختلف از چرب و خشک گرفته تا معمولی؛ با رنگ‌های مختلف سبزه، گندمی، سفید و … سازگارند. اگر پوست خشکی دارید؛ ترجیحا از پنکیک‌های سوپرا استفاده کنید و یا حتما قبل از استفاده از آن، از یک چرب‌کننده یا مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا پوست‌تان خشک‌تر نشود.

همانطور که جلوتر هم به آن اشاره کردیم؛ اگر بخواهیم پنکیک‌ها را از جنبه قدرت پوشانندگی با کرم‌پودرها مقایسه کنیم؛ بدون شک پنکیک‌ها پایه سنگین‌تری را می‌سازند. چون جذب پوست نمی‌شوند و در مقابل یک لایه ضخیم را روی آن تشکیل می‌دهند. برای همین ترجیحا در زدن آن زیاده‌روی نکنید تا چهره‌ای‌ طبیعی و ملایم اما صاف و یک‌دست داشته باشید. البته در نظر گرفتن رنگ مناسب و هماهنگ با پوست‌تان، از دیگر موارد مهمی است که شدیدا در نتیجه کار موثر است.

استفاده از پنکیک

از لحاظ اصولی رنگ پنکیک باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست صورت در نظر گرفته شود. اما جدا از این مسئله، این موضوع با هدف اصلی و نوع آرایش شما؛ مثل رنگ آرایش برنزه یا روشن ارتباط مستقیمی دارد. زمان اصلی استفاده از پنکیک معمولا بعد از پایه‌سازی اصلی با کرم‌پودرها و آرایش‌های دیگر است تا به کمک آن چربی‌های پوست یا روغن‌های باقی مانده از مواد آرایشی محو و برطرف شود. در واقع می‌توان گفت که به نوعی از پنکیک به عنوان فیکس کردن هم استفاده می‌شود.

یکی دیگر از جنبه‌های مثبت استفاده از پنکیک، پوشاندن منافذ باز پوست است. گاهی منافذ پوست صورت به حدی باز هستند که روی صورت به‌شکل دانه‌های ریز و حفره مانندی دیده می‌شوند و جلوه جالبی را در آرایش ایجاد نمی‌کنند. اگرچه که منافذ باز پوست نباید به طور کامل بسته شوند اما از نظر زیبایی و تمیزی، بهتر است آن‌ها را با کرم‌پودر پوشانده و بعد لایه ضخیم پنکیک را به عنوان یک تثبت‌کننده روی آن بزنید تا در حد ممکن پوشیده شوند.

تا اینجای کارامیدواریم که نکات گفته شده در خصوص کاربرد پنکیک‌ها به قدر کافی مفید واقع شده و مورد توجه شما قرار گرفته باشند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم چند نمونه از محبوب‌ترین پنکک‌ها؛ شامل انواع مدل‌های تولید داخلی و خارجی را با ضمانت کیفیت و اصل بودن کالا به شما معرفی کنیم. شما با شناختن این محصولات می‌توانید بهترین‌ کالاهای اورجینال موجود در بازار را بشناسید. همچنین می‌توانید هر یک از این محصولات با کلیک بر روی هایلایت خرید محصول از طریق وب سایت ریحا تهیه فرمایید.

20 پنکیک محبوب و  پر فروش در زیر مشاهده میکنید 

[dka_post_list id=”15352″]

[dka_post_list id=”15354″]

[dka_post_list id=”15356″]

[dka_post_list id=”15358″]

[dka_post_list id=”15360″]

[dka_post_list id=”15364″]

 

[dka_post_list id=”15366″]

[dka_post_list id=”15368″]

 

[dka_post_list id=”15368″]

[dka_post_list id=”15370″]

[dka_post_list id=”15380″]

[dka_post_list id=”15380″]

[dka_post_list id=”15388″]

[dka_post_list id=”15390″]

 

 

 

بهترین و پر فروش ترین رژ لب مایع 30 مدل

رژلب به عنوان بهترین و مهمترین لوازم آرایشی و زیبایی صورت خانم ها شناخته شده است و در وسایل آرایشی اکثر بانوان یافت می شود و یکی از محصولات آرایشی است که دختران جوان و خانم ها علاقه زیادی به آن دارند که البته بی ضرر هم نیست. این محصول آرایشی یک خاصیت بسیار خوب هم دارد که آنهاهم افزایش زیبایی چهره است . سابقه استفاده از رژلب به مصر باستان بر می گردد زمانیکه رنگ رژلب ها را از حنا یا له کردن گل های رنگی بدست می آوردند. رژلب یا ماتیک یک فراورده آرایشی است که شامل مواد رنگی، قهوه، روغن، موم و نرم کننده می باشد .

رژ لب مایع یکی از پر طرفدارترین لوازم آرایشی است که تقریبا تمام خانم ها از آن استفاده می نمایند. داشتن لب هایی زیبا در ایجاد یک آرایش عالی نقش بسیار زیادی را دارد. رژ لب مایع یکی از پر کاربردترین وسایل در لوازم آرایشی خانم ها است که با آن می توانند لب هایی خوش رنگ و زیبا داشته باشند.

معرفی 30 مدل بهترین محلول تقویت ناخن
انواع رژ لب مایع کدام ها هستند؟
رژ لب مایع در انواع مختلفی قرار دارند. رژ لب های مات و رژ های براق.

رژ لب مایع براق رژهایی هستند که اغلب به لب ها حجم نیز می بخشند و به زیبایی دیده می شوند. این نوع رژ لب دارای معایب و مزایایی است. مزایای آن خوش رنگ و با جلوه دیده شدن لب ها است. در صورت استفاده از رژ های براق آرایش صورتتان بیشتر به سمت لب ها معطوف خواهد شد. البته رنگ رژ لب نیز می تواند در این امر بسیار مهم باشد. در صورتی که آرایش چشم ساده و کمرنگی دارید می توانید از رژ لب مایع براق و رنگ تیره استفاده نمایید. اما دقت داشته باشید که با انجام آرایش چشم غلیظ و سنگین نباید از رنگ های بسیار تیره و براق استفاده نمایید.

و نوع دوم رژ لب مایع انواع مات آن می باشد. این نوع رژ ها بعد از زدن به لب خشک شده و حالت مات به لب ها می دهند. اغلب رژ های مات می توانند برای مدت زمان زیادی بر روی لب بمانند. در واقع اگر رژ لب 24 ساعته ای می خواهید که کل روز بر روی لبانتان بماند بهتر است از این نوع رژ استفاده نمایید. استفاده از رژ لب مایع مات با رنگ های پاستیلی و روشن می تواند جلوه ی بسیار زیبایی را به آرایش چهره شما ببخشد.

بهتر است هر خانمی از هر دو نوع رژ لب در لوازم آرایش خود داشته باشد تا در موقعیت و زمان مناسب بر حسب سبک آرایشی خود از آن استفاده نماید. رژ لب های براق برای آرایش چشم لایت مناسب می باشد و از رژ مات می توانید در آرایش های غلیظ خود استفاده نمایید. رعایت قوانینی در آرایش کردن می تواند چهره ی شما را زیبا تر و متناسب تر نشان دهد. متاسفانه برخی می پندارند هر چه آرایش پر رنگ و غلیظی را انجام دهند، زیبایی بیشتری را به صورت خود می بخشند. در واقع هر چقدر میکاپ لایت و طبیعی انجام شود زیبایی بیشتر خواهد بود.
[dka_post_list id=”15304″]
[dka_post_list id=”15306″]
[dka_post_list id=”15326″]
[dka_post_list id=”15332″]

[dka_post_list id=”15312″]
[dka_post_list id=”15324″]
[dka_post_list id=”15316″]
[dka_post_list id=”15320″]
[dka_post_list id=”15310″]

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *